Moto Guzzi lanceert V100 Mandello

Moto Guzzi heeft ter ere van haar GMG-meeting in Mandello de V100 gelanceerd. Dit is het productiemodel van de motorfiets die we vorig jaar in concepttrim op de EICMA te zien kregen.

PERSBERICHT

DE LANGVERWACHTE NIEUWE
MOTO GUZZI V100 MANDELLO KOMT ERAAN 

 
Eindelijk is het dan zover! De nieuwe Moto Guzzi V100 Mandello, de motorfiets van de toekomst van het merk met de adelaar wordt eindelijk op de markt gebracht en debuteert met een speciale pre-booking ter gelegenheid van de GMG – de Moto Guzzi Werelddagen. 
Op 10 en 11 september kon u, exclusief bij de historische fabriek in via Parodi, in het hart van het geweldige Moto Guzzi-feest, vooraf de eerste exemplaren van de V100 Mandello reserveren. Vanaf vandaag wordt het speciale voorboekingsprogramma online voortgezet op MOTOGUZZI.COM
Met de pre-booking kunt u kiezen tussen de twee beschikbare versies, die onderling qua graphics en karakteristieken verschillen: de Moto Guzzi V100 Mandello komt met een hele rijke standaarduitrusting waar de uitrusting en technologie van de Moto Guzzi V100 Mandello S nog net iets bovenuit steken. 
De Moto Guzzi V100 Mandello is beschikbaar in de kleuren Bianco Polare wit en Rosso Magma rood en kost € 15.499. Voor meer specificaties verwijzen wij u graag door naar de officiële prijslijst.
De Moto Guzzi V100 Mandello S, wordt aangeboden in de iconische kleurvariant Verde 2121 groen en het sportieve Grigio Avanguardia grijs en kost € 17.999. Voor meer specificaties verwijzen wij u graag door naar de officiële prijslijst.
Moto Guzzi V100 Mandello
De Moto Guzzi V100 Mandello tekent het begin van een heel nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van Moto Guzzi; een motor die niet zomaar in een categorie past en een briljant karakter op bochtige wegen combineert met met de aangeboren reislust die elke Moto Guzzi heeft.
Een nooit eerder geziene Moto Guzzi dus, gekenmerkt door spitstechnologie, aangezien het merk de weg naar de toekomst effent met innovatieve technische oplossingen en aerodynamica.

De V100 Mandello is innovatief, te beginnen met zijn design dat, zoals altijd, begint met de opwaardering van zijn unieke en onnavolgbare tweecilinder. De lijnen hebben niets nostalgisch maar zijn een moderne herinterpretatie van de typische hoekstenen van de Moto Guzzi-stijltaal. Het is een keerpunt in de geschiedenis van het merk met veel belangrijke technologische innovaties die hun opwachting maken: de eerste motorfiets met adaptieve aerodynamica, de eerste Moto Guzzi met IMU, bochten-ABS, semi-actieve veringen en quick shift, om alleen nog maar de belangrijkste te noemen.

De V100 Mandello is ook de eerste Moto Guzzi met de nieuwe “compact block”-krachtbron met uiterst geavanceerde technische kenmerken. De dwarsgeplaatste 90° V-twin-architectuur die de unieke koppelafgifte en het onnavolgbare geluid van de Moto Guzzi garandeert, is een eerbetoon aan de traditie, maar het project is helemaal nieuw en kan bogen op ronduit briljante prestaties: het vermogen is 115 pk en het koppel 105 Nm met 82% al beschikbaar vanaf 3.500 tpm.