Matthias Dobbelaere-Welvaert wordt Triumph Mobility Ambassador

Bij Triumph kiezen ze volop de kaart van de influencers. Na Herman Brusselmans is het de beurt aan privacy specialist en jurist Matthias Dobbelaere-Welvaert.

Het is moeilijk om het over influencers te hebben zonder de nodige braakneigingen te onderdrukken, al pakt Triumph (en meer specifiek BMC, de dealer uit Assenede) het wel goed aan. Waar Herman Brusselmans simpelweg een breed publiek bereikt, is MDW een motorrijder in hart en nieren die sowieso al verschillende Triumphs in de garage had staan.

Hij liet via opiniestukken in Knack en De Morgen reeds blijken dat hij een gevatte mening heeft over verschillende maatschappelijke vraagstukken en het is goed om te zien dat hij ook wil strijden voor een betere mobiliteit – hetzij uiteraard wel met een Union Jack vlaggetje erbij. Het volledige persbericht vind je hieronder terug.

Persbericht

Matthias Dobbelaere-Welvaert, een bekende stem in het debat over privacy, is benoemd tot Triumph Mobility Ambassador. Onlangs kondigde Matthias nog aan deJuristen, het juridisch kantoor dat hij bijna 10 jaar geleden oprichtte, te verlaten en zijn focus te richten op nieuwe uitdagingen. Via een creatieve manier liet hij via sociale media weten, dat het tijd was voor nieuwe uitdagingen. (https://www.facebook.com/matthiasdobbelaere/videos/vb.687005797/10157520251925798/?type=3).

Via Triumph dealer BMC in Assenede kwam Dobbelaere-Welvaert in contact met Triumph, een merk waarmee hij al enige jaren rijdt. Na enkele gesprekken kwamen beide al snel tot de conclusie dat passie, ondernemen, verhalen vertellen en de toekomst prima vallen te combineren in een rol waar beide iets voor elkaar kunnen betekenen. Matthias’ brede netwerk, bekendheid, politieke & media betrokkenheid, multi-media kennis, ondernemersmentaliteit en liefde voor motorrijden (en het merk Triumph) maken dat beide partijen er snel uit waren.

Als Triumph Mobility Ambassador  zal Matthias zich in gaan zetten om verhalen te vertellen, passie voor en de toekomst van het motorrijden onder de aandacht van een breed publiek te brengen en dit te doen op een creatieve en multimediale- manier. Dobbelaere-Welvaert moet niet bestempeld worden als influencer die tegen vergoeding roept wat de doelgroep wil horen. Hij is iemand die via zijn eigen kanalen (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, etc.) en op zijn eigenzinnige manier, mobiliteit op verschillende (Triumph) motorfietsen onder de belangstelling zal brengen. Dit zijn geen motorfietstesten zoals men deze kent van de motorbladen en -websites maar verslagen die de uiteindelijke publieke opinie ten aanzien van motorrijden in zijn algemeenheid moeten veranderen. Matthias zal regelmatig bij BMC in Assenede van Triumph wisselen om de zo ook de verschillende toepassingen van de modellen te belichten.

Zowel voor Triumph als Triumph dealer BMC is het belangrijk om voor deze serieuze boodschap een ambassadeur  te hebben met aanzien en geloofwaardigheid, die weet waar hij over praat en een Triumph hart heeft. “Buiten dat wij Matthias al lang kennen als klant trok zijn afscheidsfilmpje direct onze aandacht . Wij zijn van mening dat we Matthias de uitdaging kunnen geven die hij zoekt om zowel mobiliteit als ook Triumph beter op de kaart te zetten”, aldus Kristina de Rycke van BMC te Assenede.

Onlangs kondigde Triumph, Herman Brusselmans al aan als ambassadeur voor het merk. Dobbelare-Welvaert is een perfecte toevoeging om juist ook de serieuze kant van motorrijden en het merk Triumph te belichten binnen zijn netwerk en volgers. “Hoe meer mensen met aanzien en bekendheid ons merk een warm hart toedragen en dit ook uitdragen, hoe beter”, aldus Cees de Rooij, algemeen directeur Triumph Benelux.

Volg de updates van Matthias via het unieke YouTube kanaal en abonneer je via https://www.youtube.com/channel/UC2p2u4Uws085fU5lvJ7RJoA.

This image has an empty alt attribute; its file name is 6228_kaw_z900_fb_post_900x900.jpg

Altijd als eerste op de hoogte zijn van het laatste motornieuws?
Download de MaxxMoto App, voor iPhone of Androïd.